TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na zaproszenie paryskiego POIT-u model - Piotr Adamski znany we Francji jako symbol Polski odwiedził Paryż, gdzie swoim wizerunkiem, już na żywo reklamował Polskę jako miejsce atrakcyjne turystycznie.
reklama
Przez cały pobyt w Paryżu towarzyszył mu las kamer, a wiele większy niż ten, który wita np. polskich polityków odwiedzających miasto nad Sekwaną.
Przypomnijmy - "polskiego hydraulika" wymyślił we Francji przeciwny konstytucji europejskiej francuski polityk narodowej prawicy Philippe de Villiers. Posłużył on w ksenofobicznej kampanii medialnej przed referendum 29 maja do straszenia Francuzów rzekomym zalewem tańszych pracowników z Polski.
Paryski POIT postanowił wykorzystać ten negatywny i niechętny nam stereotyp i przekształcić go w element dowcipnej kampani promowania Polski we Francji. - I akcja zakończyła się absolutnym sukcesem. O "Polskim hydrauliku" napisał na pierwszej stronie "New York Times", oraz inne gazety w całej Europie, Indiach, Bahrajnie, a nawet w Kolumbii (o kampanii pisaliśmy w aktualnościach Polski hydraulik idolem Europy i w Hydraulik promuje Polskę!).
Wyniki całej kampanii są bardzo optymistyczne - zainteresowanie Polską jako miejscem wypoczynku wśród Francuzów ciągle rośnie. Do wypoczynku w naszym kraju zachęcają nawet francuscy politycy - - Niech Francuzi jadą do Polski jak najliczniej. Niech zobaczą kraj, który obalił mur berliński. Niech przekonają się, że humor jest polską specjalnością - powiedział na konferencji prasowej deputowany Pierre Lequiller (UMP), wieloletni przewodniczący grupy przyjaźni z Polską na konferencji prasowej.
Zgodnie z danymi POT w zeszłym roku Polskę odwiedziło 14,3 mln turystów, z czego tylko niecałe 200 tys. Francuzów. Miejmy nadzieje, iż dzięki kampanii z hydraulikiem w tym roku odwiedzi nas o wiele więcej turystów z Francji.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami