TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-03-14 - Carte d'Or Cafe atakuje polski rynek

Carte d’Or Cafe - sieć lodziarnio-kawiarni posiada w Polsce 15 lokali. Do końca 2011 r. zamierza podwoić tę liczbę.

reklama


Za rozwój sieci w Polsce odpowiada Ice Cafe Concept. Pierwsze lodziarnio-kawiarnie pod szyldem Carte d'Or Cafe otwarto w wyniku przebrandowania niektórych lokali działających jako Ice Cafe. Obecnie proce rebrandingu jest na ukończeniu. Ice Cafe Concept posiada 15 lokali pod marką Carte d'Or Cafe, m.in. w Trójmieście, Poznaniu, Krakowie oraz Opolu. Wszystkie prowadzone są na zasadzie franczyzy.

Ice Cafe Concept zastanawia się obecnie nad otwarciem pierwszej własnej, wzorcowej placówki. Obecnie, działające na rynku cukiernie czy lodziarnie mają możliwość wprowadzenia produktów Carte d’Or bez dostosowywania się do wymogów konceptu. Umowa o współpracy nie jest franszyzą, a jedynie kontraktem na dostawę lodów. Lokale franczyzowe natomiast mogą skorzystać z kompleksowej oferty asortymentu, tzn. lodów, ciast, napojów i kawy. Firma chce, aby docelowo wszystkie lokale działały na takiej zasadzie.

W trakcie kolejnych 5 lat, sieć Carte d'Or chce powiększyć się o 80 kolejnych lokali. W tym roku Ice Cafe Concept skupia się na nawiązaniu współpracy z właścicielami lodziarni i kawiarni, którzy chcą działać pod szyldem Carte d'Or Cafe. Firma jest zainteresowana lokalizacją lodziarnio-kawiarni w centrach handlowych, które chce rekomercjalizować.

Już teraz Ice Cafe Concept rezerwuje powierzchnie w nowo budowanych centrach oraz prowadzi rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców. Lokale Carte d'Or Cafe będą powstawać w trzech formatach. W najtańszej z opcji, koszt inwestycji wyniesie ok. 50 tys. zł netto, w najdroższej - ok. 200 - 300 tys. zł.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com