TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej


2014-11-14 - Rekordowy kwarta艂 w Travelplanet.pl S.A.

W trzecim kwartale 2014 roku Sp贸艂ka Travelplanet.pl爑zyska艂a 10 mln przychod贸w ze sprzeda偶y, co oznacza 23% wzrost w stosunku do roku ubieg艂ego.

reklama


Sp贸艂ka w trzecim kwartale wypracowa艂a zysk netto w wysoko艣ci 2,1 mln, co stanowi wzrost o prawie 1,3 mln z艂otych w stosunku do analogicznego okresu roku ubieg艂ego.

"Jak zapowiada艂em komentuj膮c wyniki drugiego kwarta艂u spodziewa艂em si臋, 偶e b臋d臋 m贸g艂 powiedzie膰, 偶e "by艂 to dla nas bardzo dobry kwarta艂". Mog臋 zdecydowanie stwierdzi膰, i偶 by艂 to nasz najlepszy kwarta艂 w historii Travelplanet.pl - zrealizowali艣my w nim 2,1 mln kwartalnego zysku netto. Tak znacz膮ca, trwa艂a poprawa efektywno艣ci to rezultat dzia艂a艅 realizowanych przez sp贸艂k臋 w ostatnich 12 miesi膮cach - m.in. optymalizacji struktury koszt贸w oraz strategii marketingowej, jak i uruchomienie nowej wersji portalu, co pozwoli艂o na wzrost wska藕nika konwersji ruchu o 80% w stosunku do roku 2012." - powiedzia艂 Jerzy Krawczyk, prezes zarz膮du Travelplanet.pl.

Przychody w pierwszych 3 kwarta艂ach 2014 roku wynios艂y 21,6 mln PLN i by艂y o 25,9% wy偶sze od przychod贸w z analogicznego okresu 2013 roku.
Wzrost przychod贸w przy zoptymalizowanej strukturze kosztowej pozwala nam w pe艂ni przek艂ada膰 ten wzrost na wzrost wynik贸w operacyjnych. Przez okres 9 miesi臋cy bie偶膮cego roku wypracowali艣my zysk netto w wysoko艣ci 1,3 mln. - doda艂a燘o偶ena Garbi艅ska, dyrektor finansowy.

W ci膮gu trzech kwarta艂贸w 2014 sp贸艂ka wypracowa艂a zysk netto w wysoko艣ci 1.3 mln z艂, co stanowi wzrost o ponad 2,45 mln PLN w stosunku do analogicznego okresu roku ubieg艂ego.

Cieszy mnie tak wyra藕na poprawa wynik贸w oraz dynamiki wzrostu przychod贸w Travelplanet. Jest to potwierdzenie naszej strategii budowy zintegrowanej grupy kapita艂owej na bazie Invia oraz Travelplanet jako lidera sektora e-travel w regionie E艢W, rozpocz臋tej w 2011 roku. Jednocze艣nie, wykorzystuj膮c synergie i wymian臋 do艣wiadcze艅 w grupie, du偶y potencja艂 wzrostu rynku oraz korzy艣ci wynikaj膮ce ze skali dzia艂ania, sp贸艂ki grupy zbudowa艂y potencja艂 ponadprzeci臋tnych wzrost贸w w przysz艂o艣ci - powiedzia艂 Sylwester Janik, Partner w MCI Management S.A., zarz膮dzaj膮cy funduszem MCI.TechVentures, w kt贸rego portfelu znajduje si臋 Invia.cz, a.s., b臋d膮ca w艂a艣cicielem 87,99% akcji Travelplanet.pl S.A.

"Realizuj膮c za艂o偶on膮 strategi臋 wzrostu na rynku online, w pa藕dzierniku uruchomili艣my drugie call center zlokalizowane w Katowicach. W kolejnych miesi膮cach b臋dziemy kontynuowa膰 nasze dzia艂ania w zakresie zwi臋kszania dynamiki przychod贸w, jak i dalszej poprawy efektywno艣ci" - zapowiedzia艂 Jerzy Krawczyk, prezes zarz膮du Travelplanet.pl.



Wr贸膰 do strony g艂贸wnej


Pe艂na wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami

stat24.com