TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-07-26 - Jakość w hotelach Qubus

W czerwcu 2012 roku w sieci Qubus Hotel została przeprowadzona ponowna certyfikacja systemu ISO przez jednostkę TUV Rheinland.

reklama

Wdrożony przez sieć Qubus Hotel system zarządzania jakością został potwierdzony międzynarodowym certyfikatem jakości przyznanym przez firmę TUV Polska Sp. z o. o. już w 2006 roku. W tym roku przeprowadzona została ponowna certyfikacja systemu.

Jest ona świadectwem zgodności systemu zarządzania jakością z normą EN ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009). Oznacza to, że pracownicy znają i pracują według swoich instrukcji stanowiskowych, uczą się na błędach i sukcesach stosując rozwiązania sieciowe.

- W Qubus Hotel przykładamy dużą wagę do normy ISO. Na bieżąco pracujemy nad poprawianiem i utrzymaniem wysokiej jakości usług. Dzięki temu wzrasta zadowolenie nie tylko Gości hotelowych, ale także pracowników firmy - mówi Michał Ogórek Pełnomocnik Zarządu ds. Systemu Zarządzania Jakością.

Dodatkowo w tym roku zakres certyfikacji został poszerzony o obszar "usługi konferencyjne". Jest to bardzo istotna i ważna zmiana, bowiem certyfikat jest potwierdzeniem wysokiego poziomu usług konferencyjnych i hotelowych w sieci Qubus Hotel.

- Oprócz audytorów wewnętrznych oraz weryfikacji niezależnych ekspertów, najważniejszym świadectwem wysokiej jakości naszych usług jest dla nas zaufanie jakim obdarzają nas nasi Goście. Do tej pory mieliśmy przyjemność gościć w naszych obiektach już pół miliona zadowolonych klientów, a to zobowiązuje nas do ciągłego udoskonalania naszych norm - kończy Michał Ogórek



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com