TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Triada podsumowała I kwartał 2011. Biuro zanotowało kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży.
reklama
Wzrosty są spowodowane zmianami, które biuro wprowadziło w ubiegłym roku. Po pierwsze Triada usunęła z oferty 10% hoteli najsłabiej ocenianych przez klientów. Po drugie wprowadziła nowe kierunki wypoczynku. Biuro dokonało także intensyfikacji opieki rezydentów nad turystami, a także zmian w zarządzie spółki.
Wyniki było widać już w styczniu, kiedy to firma zanotowała 60% wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim. Luty był gorszy ze względu na zamieszki w Tunezji i Egipcie. Odwoływano wycieczki do tych krajów i sprzedaż spadła. W marcu już hossa wróciła - sprzedaż wzrosła o 45%.
Biuro podróży podsumowało także sprzedaż oferty zimowej 2010/2011. W porównaniu do poprzedniego zimowego sezonu nastąpił o 35% wzrost sprzedaży wycieczek. Najpopularniejszymi wyjazdami oferty zimowej były Kuba, Meksyk i Wenezuela. Natomiast z analizy dotychczasowej sprzedaży oferty letniej wynika, ze najpopularniejszymi kierunkami w nadchodzącym sezonie wakacyjnym będą Grecja, Turcja oraz Costa Almeria w Hiszpanii.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami