TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-03-28 - Sheraton zdobył tytuł Superbrand

27 marca (niedziela) podczas oficjalnej gali, marka Sheraton została nagrodzona tytułem Superbrand. Rada Marek, składająca się z ekspertów od brandingu i komunikacji nagrodziła firmę za siłę marki, jej rozpoznawalność oraz spójne działania komunikacyjne, które zdobyły zaufanie klientów.

reklama


Do konkursu Superbrands zakwalifikowało się ponad 1500 marek działających na polskim rynku, z których wybrano 50 najlepszych.

- Tytuł Superbrand ogromnie nas cieszy - to potwierdzenie, że strategia komunikacji marki Sheraton znajduje uznanie wśród naszych klientów, ale również ekspertów od brandingu. To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, gdyż traktujemy komunikację priorytetowo, planując i realizując strategię wręcz z zegarmistrzowską precyzją - powiedział Thomas Schoen, dyrektor hoteli Sheraton w Polsce.

Marka Sheraton działa na polskim rynku od 15 lat. Posiada cztery obiekty zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie. W niezależnych badaniach konsumenckich 93% osób podróżujących biznesowo określiło słynne ‘S’ w wieńcu laurowym za symbol hotelarstwa.

Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata, którego celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które zdobyły przewagę nad konkurencją.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com