TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-06-12 - Pokaż wreszcie, co masz w mieście

31 maja br. wyłonieni zostali zwycięzcy ogłoszonego na początku kwietnia konkursu "Pokaż wreszcie, co masz w mieście". W walce o atrakcyjne nagrody wzięło udział ponad 20 miast z całej Polski. Miastem, które zdobyło największą liczbę punktów okazał się Słupsk.

reklama


Konkurs organizowany przez portal społecznościowy PlaceKnow.com był skierowany do władz miejskich, organizacji turystycznych oraz mieszkańców, którzy dodając zdjęcia swojego miasta oraz śledząc je, mogli zwiększyć szanse wybranego miejsca na wygraną. Wśród miast biorących udział we współzawodnictwie znalazły się między innymi: Gdynia, Warszawa, Kraków, Kielce, Kalisz, Słupsk. W konkursie brały udział także mniejsze miejscowości, takie jak Czaplinek, który początkowo prowadził w rankingu miast i na PlaceKnow w ciekawy sposób przedstawił największe swoje atrakcje.

Ostatecznie przewagę zdobyły: Słupsk z liczbą 59911 punktów i Kalisz z 58791 punktów przyznawanych za liczbę publikowanych na portalu zdjęć oraz liczbę osób śledzących. Kalisz też w pełni wykorzystał potencjał serwisu, tworząc nawet własne hasło "Zobacz przybyszu, co mamy w Kaliszu" oraz angażując do konkursu nie tylko mieszkańców, ale też ośrodki miejskie, takie jak OSIR. Podobnie Kołobrzeg czy Giżycko angażowały mieszkańców, aby wspierali swoje miasta w ogólnopolskiej rywalizacji.

Główną nagrodą zdobytą przez Słupsk jest film wyemitowany i nagrany przez TravelChannelTV, produkcja przez Vtour.pl Wirtualnych Spacerów po mieście oraz promocja miasta w ogólnopolskim magazynie "Poznaj Świat". Wszystkie nagrody ułatwią promocję zwycięskiemu miastu, choć już sam udział w konkursie był szansą dla prężnie działających miast do zaprezentowania dostępnych atrakcji turystycznych.

Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem. Ponad 3 tys. użytkowników serwisu wzięło w nim udział, łącznie zamieszczając prawie 300 tys. zdjęć swoich faworytów. Rekord to ponad 76 tys. zdjęć dodanych w ciągu jednego dnia. Organizatorzy otrzymali fotografie z 1547 miejsc z różnych zakątków świata.

Mieszkańcy, którzy z zaangażowaniem wspierali swoje miasto pokazując jego nieznaną stronę, również mieli szansę na zdobycie nagród. Dziesięciu najaktywniejszych użytkowników wygrało Księgi Przeżyć z WyjątkowyPrezent.pl, umożliwiające m. in. przejażdżkę Lamborghini Gallardo i Dodge Viper, lot szybowcem czy skok na bungee, książki i filmy z autografami Martyny Wojciechowskiej oraz gadżety PlacekNow.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com