TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-11-21 - POIT spotykają się w Małopolsce

Od dzisiaj 21 listopada do 24 listopada Małopolska będzie gościć dyrektorów 14 Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej, zagranicznych przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej.

reklama


W hotelu Dosłońce Conference & SPA w gminie Racławice spotykają się z władzami Polskiej Organizacji Turystycznej osoby odpowiedzialne za promocję turystyczną Polski w najważniejszych regionach świata: w USA, Japonii, Szwecji, Ukrainie, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Austrii, Niemczech, Francji, Włoszech, Belgii, Holandii i Rosji.

Robocze spotkania organizowane są przez Polską Organizację Turystyczną dwa razy do roku i odbywają się każdorazowo w innym regionie Polski. Stanowią one okazję do zapoznania się z nowymi produktami turystycznymi, które mogą być promowane za granicą - powiedziała Anna Maciąga z Polskiej Organizacji Turystycznej.

Podczas spotkania uczestnicy dyskutować będą przede wszystkim na temat działań promocyjnych planowanych do realizacji w latach 2012 - 2013 oraz zostaną przeszkoleni w zakresie ustawy o zamówieniach publicznych.

Trzeciego dnia dla przedstawicieli małopolskiej branży turystycznej zorganizowano warsztaty, w trakcie których w rozmowach można będzie uzyskać niezbędne wskazówki o sposobie dotarcia do turystów w danym regionie, o specyficznych oczekiwaniach turystów w poszczególnych krajach oraz o planowanych spotkaniach branżowych i możliwościach promocji za granicą.

To doskonała okazja, aby dowiedzieć się jak przygotować ofertę, by zachęcić turystę z danego kraju do przyjazdu do Małopolski, w jakich wydarzeniach branżowych brać udział i jak skutecznie kształtować wizerunek regionu za granicą - dodała Anna Ślusarczyk z Hotelu Dosłońce.
Polska Organizacja Turystyczna realizuje swoje cele na poszczególnych rynkach poprzez swoje przedstawicielstwa (POIT) w 14 krajach świata.

Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej pełnią funkcję narodowych punktów informacji turystycznej, są organizatorami imprez, wystaw i stoisk wystawienniczych na targach turystycznych. W ich gestii leży także badanie podlegającego im rynku, prowadzenie kampanii i akcji reklamowych, zachęcanie dziennikarzy i touroperatorów do zainteresowania się Polska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com