TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-06-19 - Mex Polska: inwestycje w sektorze bistro

Notowany na GPW operator ogólnopolskiej sieci restauracji i klubów muzycznych rozwija działalność w sektorze bistro. Do końca 2012 roku spółka na rozbudowę sieci lokali w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa planuje przeznaczyć ponad 1 mln zł. Inwestycja finansowana będzie z kapitału własnego oraz ze środków pozyskanych podczas majowego debiutu na parkiecie głównym.

reklama


Mex Polska SA to jedyny na polskim rynku operator gastronomiczny, działający w sektorze bistro. Spółka zarządza obecnie siecią sześciu Pijalni Wódki i Piwa, zlokalizowanych w całej Polsce. Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie rynku na lokale bistro, Mex Polska zamierza do końca 2012 roku powiększyć sieć zarządzanych lokali o kolejne cztery Pijalnie.

- Sukces jaki odniosły Pijalnie Wódki i Piwa potwierdza nasze przekonanie co do perspektyw działalności w sektorze bistro na bardzo szeroką skalę. Zamierzamy w pełni wykorzystać ten potencjał, dlatego mocno koncentrujemy się na rozwoju naszego ‘pijalnianego biznesu’. Oczywiście przy otwarciu kolejnych lokali bierzemy pod uwagę wszystkie czynniki za i przeciw, kierując się przede wszystkim lokalizacją i potencjalną stopą zwrotu inwestycji. Nigdy nie inwestowaliśmy i nie zamierzamy inwestować na siłę - powiedział Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska SA.

Mex Polska zarządza obecnie siecią 22 lokali w całej Polsce. Równolegle z rozwojem konceptu Pijalni Wódki i Piwa, realizuje inwestycje w sieć restauracji Browar The Brasil, The Mexican oraz orientalnych klubów muzycznych. Do 2017 roku Spółka zamierza podwoić ilość lokali w zarządzanej sieć gastronomicznej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com