TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-06-02 - Grupa Secret Escapes przejmuje Travelist?

Grupa Secret Escapes, jeden z międzynarodowych klubów travelowych, 16 maja 2014 roku podpisała umowę inwestycyjną z polską spółką Travelist Sp. z o. o. Kontrahenci nie ujawniają sumy, którą Secret Escapes zapłaciło za 100% udziałów polskiego klubu travelowego, ujawniają jedynie, że kwota transakcji jest ośmiocyfrowa (zdecydowanie ponad 10 000 000 zł).

reklama


Travelist w Grupie Secret Escapes będzie działał pod swoją obecną nazwą, a dotychczasowy prezes firmy - Tomasz Nowiński, pozostanie na stanowisku i będzie odpowiadał za dalszy rozwój klubu w Polsce. Przygotowania do transakcji trwały pół roku - uwzględniały analizę działań i sytuacji biznesowej Travelist oraz określenie formy współpracy i nowej strategii rozwoju serwisu.

"To duży sukces dla nas - twórców serwisu Travelist. W ciągu roku zbudowaliśmy wyróżniający się na polskim rynku klub travelowy, który zdążył już zdobyć rzeszę stałych klientów, a jego prężny rozwój wciąż przyciąga nowych. W klubie zarejestrowanych jest około 600 000 użytkowników, a całkowity dochód firmy wynosi ponad 20 mln złotych. Cieszy nas, że potencjał dalszego rozwoju zarówno rynku jak i serwisu Travelist w Polsce dostrzegli liderzy branży e-travelowej na świecie. Jesteśmy przekonani, że dobre praktyki płynące z międzynarodowych rynków, na których działa Grupa Secret Escapes pozytywnie wpłyną na wizerunek naszej marki, zwiększenie udziału w rynku oraz zadowolenie naszych klientów." - powiedział Tomasz Nowiński, CEO Travelist.

Travelist działa od marca 2013 roku, obecnie zatrudnia 20 pracowników, w tym zespół marketingowy składający się: z analityków, specjalistów do spraw on-site, copywriterów i fotoedytorów, zespół sprzedażowy oraz do działań post-sales, dział obsługi klienta, a także dział finansowy. Aktualnie klub współpracuje z 500 obiektami noclegowymi, z których większość znajduje się w Polsce.

Każdy promowany obiekt musi spełniać szereg warunków, takich jak: odpowiednia jakość, stosowna ilość pozytywnych opinii pozostawionych przez klientów, atrakcyjna prezentacja wizualna hotelu, a także relatywnie dobra dostępność przy jednocześnie najniższej cenie na rynku. Dla każdego obiektu doświadczeni revenue managerowie przygotowują odpowiednie pakiety noclegowe, biorąc pod uwagę ich potencjał oraz sytuację rynkową. Dopiero po przejściu powyższej procedury Travelist rozpoczyna promocję danego obiektu w kanałach tematycznych oraz newsletterach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com