TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-08 - Poważny gracz na rynku usług gastronomicznych

AmRest, międzynarodowy operator zarządzający markami branży gastronomicznej w Polsce, do którego należą lokale sieci KFC, Starbucks i Pizza Hut wdraża plan restrukturyzacji na 2013 rok. W założeniach Grupy jest otworzenie ponad stu lokali w Polsce i zagranicą.

reklama


Na całym świecie AmRest posiada 660 restauracji, w Polsce działa aż 280 placówek. AmRest jako franczyzobiorca posiada 167 lokali KFC, 57 pizzerii Pizza Hut, 32 kawiarnie Starbucks i 28 barów Burger King.

Spółka działa na rynkach gastronomicznych w USA, Czechach, Rosji, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Hiszpanii, we Francji i na Węgrzech. Aktualna strategia grupy przewiduje skupienie działań wokół chińskiego rynku. Zakup 51 proc. udziałów chińskiej spółki Blue Horizon Hospitality Group ma dać temu wyraz.

Najwięcej ma przybyć włoskich restauracji La Tagliatella - oprócz Chin będą powstawały nowe lokale tej marki m.in. w USA i Niemczech. Grupa jest także zainteresowana rynkiem tureckim i rosyjskim. Jednak jak stwierdzają przedstawiciele spółki, brak jest atrakcyjnych ofert przejęć na tamtejszych rynkach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com