TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-04-29 - Internetowy segment sprzedaży biletów lotniczych

Rynek sprzedaży biletów lotniczych w Polsce, wraz z początkiem roku, zmienił się. Załamanie koniunktury, w drugiej połowie 2008 roku, jest coraz mniej odczuwalne, a najnowsze wyniki jednego z dostawców systemów rezerwacyjnych Travelportu, wskazują, że poziom produkcji zbliża się do tego, ze stycznia 2008 roku.

reklama


Według operatora platform rezerwacyjnych Galileo i Worldspan, szczególnie zyskuje internetowy segment sprzedaży biletów lotniczych, obejmujący obecnie 13,5% udziałów. Sprzedaż za pośrednictwem sieci regularnie wzrasta, a portal FRU.PL, wyróżniony został w ubiegłym roku tytułem "Biura podróży o największej dynamice sprzedaży 2009 r." W styczniu 2010 roku, wzrost ze sprzedaży segmentów lotu (pojedynczy odcinek podróży, realizowany przez 1 pasażera, w danym terminie), wyniósł 152,7%, w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, natomiast w lutym 2010 r., wartość ta była równa 257,1%.

"FRU.PL, od momentu powstania w 2006 roku, notował niezahamowany wzrost sprzedaży, nawet w okresie recesji, mogliśmy mówić o stałym rozwoju. Obecne wyniki są dowodem głębszego oddechu, który dotyczy całego rynku sprzedaży biletów lotniczych online, będąc stale na fali rozpędu, zyskujemy szybciej i więcej" - mówi Jarosław Adamski, Członek Zarządu Travel Interactive S.A., właściciela FRU.PL.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com