TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-24 - Internauci ocenią przewoźników

Siła opinii w internecie jest ogromna. To właśnie w serwisach internetowych turyści poszukują informacji na temat organizatorów, którym powierzają swój wypoczynek. Jednocześnie właściciele serwisów głowią się jak zwiększyć wiarygodność zamieszczanych na łamach stron internetowych wypowiedzi, które często są odzwierciedleniem emocji, a nie rzeczywistych faktów. Innym problemem jest szerzący się proceder wynajmowania osób zamieszczających fałszywe opinie o zrealizowanych usługach, czy organizatorach.

reklama


Serwis internetowy Bilety Autokarowe wprowadził nową sekcję "Opinie o przewoźniku". Zakładka dostępna jest na podstronach dedykowanych poszczególnym liniom autokarowym. Składa się ona z uśrednionej oceny ogólnej, not szczegółowych - m.in. za punktualność czy traktowanie bagażu - a także z krótkich komentarzy napisanych przez użytkowników.

System weryfikacji głosów gwarantuje rzetelność bazy. Aby Twoja opinia została zatwierdzona, musisz podać numer rezerwacji, którą wykonałeś w portalu - tym samym potwierdzając, że naprawdę skorzystałeś z usług ocenianego przewoźnika. Dzięki temu eliminowane są nieuczciwe głosy.

Jeżeli wystawisz krytyczną recenzję, możesz być pewny, że zobaczą ją nie tylko inni użytkownicy, ale i sama linia autokarowa. Automatycznie trafi do niej informacja o negatywnej opinii, zaś przewoźnik dostanie szansę udzielenia odpowiedzi na Twój wpis.

W początkowym okresie działania systemu ocen autorzy najbardziej rozbudowanych, wartościowych opinii mogą liczyć na upominki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com