TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-04-23 - Amadeus wprowadza nową platformę sprzedażową

Amadeus ogłosił wprowadzenie platformy sprzedażowej nowej generacji do dystrybucji oferty hotelowej, która pozwoli branży turystycznej łączyć kupujących i sprzedających usługi z tego sektora.

reklama


Dostęp do kontentu jest możliwy za pośrednictwem platformy sprzedaży dla biur podróży (Amadeus Selling Platform), korporacyjnego narzędzia rezerwacyjnego online (Amadeus e-Travel Management) oraz poprzez osoby trzecie za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych korzystających z systemu Amadeus.

Platforma Multisource zapewnia dostęp do oferty pochodzącej ze wszystkich źródeł hotelowych, na jednej platformie, dzięki czemu osoby dokonujące rezerwacji mogą wybierać spośród swoich ulubionych dostawców za pośrednictwem jednego interfejsu. Pełna integracja sprawia, że wyniki wyszukiwania pojawiają się w wystandaryzowanym formacie, co umożliwia porównywanie ofert. To z kolei pozwala biurom podróży na wybór odpowiedniej oferty dla klienta w krótkim czasie, a także na usprawnienie obsługi. Wedle zapewnień przedstawicieli Amadeusa, algorytmy wyszukiwania, technologia pamięci podręcznej oraz nowoczesne funkcje wyświetlania zapewniają czas reakcji wynoszący mniej niż jedna sekunda.

Platformę Multisource będzie można dostosowywać do różnych modeli biznesowych klientów: można zarządzać treścią w czasie rzeczywistym w różnych punktach sprzedaży z uwzględnieniem modelu opartego na prowizji, modelu opłat za usługę lub stawek netto/marży, czy też stawek negocjowanych w zależności od klienta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com