TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-09-04 - Aplikacja rozwiąże problemy turystów?

Linia lotnicza zniszczyła walizkę? Firma wypożyczająca samochody obciążyła konto wyższą kwotą niż umówiona? W pokoju hotelowym nie było klimatyzacji, a niemieckie biuro podróży nie odpowiedziało na reklamację?

reklama


Sezon wakacyjny dobiega końca. Wracający z zagranicznych wyjazdów turyści przywożą wspomnienia, zdjęcia, pamiątki. Niestety, niektórzy kończą urlop również z kłopotem.

Jak turyści mogą uniknąć problemów lub zminimalizować ich wystąpienie? Wystarczy być świadomym swoich praw i obowiązków jako konsument. Z pewnością ułatwi to aplikacja "ECC-Net: Travel", która zapewnia szybki dostęp do porad i podpowiedzi jak zachować się w danej sytuacji.

Specjalnie w czasie okresu urlopowego Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) uruchomiło unikalną aplikację mobilną: "ECC-Net: Travel". Aplikacja pomaga konsumentom radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas ich wakacji za granicą. Ponadto zapewnia wiedzę prawną i wsparcie językowe (automatyczne tłumaczenie praw konsumenckich na 25 języków).

Aplikacja jest skoncentrowana wokół kilku podstawowych tematów: zakupy, wynajem samochodów, zakwaterowanie w hotelu, opieka medyczna, środki transportu (lotniczy, kolejowy autokarowy i morski). W sekcji "Dobrze wiedzieć" znajdują się inne przydatne informacje np. ważne numery telefonów i dane kontaktowe niezbędne w sytuacjach kryzysowych.

Aplikacja jest bezpłatna i działa również w trybie offline, dzięki czemu podróżni unikną pułapki roamingu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com