TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W ubiegłym roku właściciele lokali gastronomicznych mogli odczuć skutki kryzysu światowego. Jednak pomimo tego Pizza Dominium odnotowała wzrost sprzedaży.
reklama
Karolina Łuszczyk, kierowniczka ds. komunikacji marketingowej w Dominium SA zaznaczyła, że sieć cały czas się rozwija i zamierza osiągnąć pozycję lidera na polskim rynku. "Osiągnęliśmy to dzięki nasilonym działaniom marketingowym oraz przede wszystkim poprzez przeprowadzony w lokalach rebranding, który teraz jeszcze bardziej zachęcił do odwiedzin naszych lokali. Nowy wystrój w lokalach został wprowadzony do większości restauracji w całej Polsce. Jest on spójny z założeniami naszej marki, która w swoich działaniach od początku 2014 nasila pozycjonowanie na restauracje z włoskim klimatem. W odnowionych lokalach widoczne są zdjęcia - pocztówki z różnych regionów Włoch, fototapety z krajobrazami Italii jak i obrusy w biało czerwoną kratkę." - wyjaśniła.
W 2014 roku sieć gastronomiczna uruchomiła nową stronę internetową a w najbliższym czasie dostępna będzie specjalna strona do generowania zamówień online. Pizza Dominium zaczęła też bardziej aktywnie działać w Internecie oraz Social Mediach.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami