TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Serwis Booking.com od 30 stycznia 2015 roku uruchomił nową opcję, która umożliwia wystawianie komentarzy.
reklama
Przedstawiciele obiektów hotelarskich będą mogli komentować wystawiane przez swoich gości opinie w serwisie. Dzięki temu możliwość wystawienia przez użytkownika nieprawdziwej opinii zostanie ograniczona. Zdanie klientów zostanie zweryfikowane i jeśli będzie mijało się z prawdą hotelarze będą mogli ustosunkować się do wpisu.
Portal wystosował do hotelarzy specjalne zasady, które pozwolą im rzetelnie odpowiedzieć komentatorom. Przede wszystkim odpowiedź na komentarz należy skierować do konkretnego klienta. Poza tym w przypadku otrzymania negatywnej opinii należy ochłonąć i spokojnie odpisać klientowi. Odpowiedzieć można tylko jeden raz, dlatego warto się zastanowić nad tym co chcemy umieścić w poście. Booking.com prosi też o wystawienie komentarza w tym samym języku, w którym opublikowano opinię.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami