TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W piątek rozpoczęła się II edycja programu "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty", którego ideą inicjatywy jest zaangażowanie biur podróży w całej Polsce w informowanie turystów o zagrożeniu, jakie stanowią choroby tropikalne występujące w wielu rejonach świata oraz o dostępnych sposobach ich profilaktyki.
reklama
W tym roku proces edukowania klientów-turystów będzie przebiegał jeszcze wygodniej i nowocześniej - przy użyciu technologii kodów QR.
Program "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty" powstał, aby wyłonić biura, które wykazują się społeczną odpowiedzialnością w branży oraz zachęcić wszystkie inne do podnoszenia swoich kompetencji. Każde zgłoszone w ubiegłym roku biuro otrzymało komplet atrakcyjnych materiałów edukacyjnych przeznaczonych do dystrybucji wśród klientów, tytuł i certyfikat - "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty", a także zostało oficjalnie umieszczone w specjalnej zakładce poświęconej programowi na stronie SzczepieniaDlaPodrozujacych.pl. Do inicjatywy dołączyło 360 biur podróży z całej Polski.
Co roku wielu Polaków udaje się w podróż do egzotycznych rejonów świata na wakacje, w podróż służbową lub w celach zarobkowych. Zakup wycieczki w biurze podróży to idealny moment, by biuro podróży poinformowało klienta o możliwych schorzeniach, sposobach ich profilaktyki oraz zarekomendowało wizytę w najbliższej placówce medycyny podróży.
W II edycji programu wszystkim dotychczas certyfikowanym biurom oferowane są specjalne kody QR, które mogą być odczytywane przez popularne urządzenia mobilne np. smartfony, tablety. Już w biurze, turysta może zapoznać się ze stroną www.szczepieniadlapodrozujacych.pl, na której można znaleźć informacje na temat bezpiecznej egzotycznej podróży oraz szereg aplikacji umożliwiających m.in.: znalezienie najbliższej placówki medycyny podróży, sprawdzenie, jakie choroby występują w konkretnym kraju na świecie czy skierowanie indywidualnego zapytania do eksperta medycyny. Od maja 2014 roku strona posiada również swoją oficjalną odsłonę na Facebooku.
"Wydruk materiałów dla tysięcy klientów w całej Polsce jest bardzo kosztowny. Zdajemy sobie sprawę, że coraz częściej klienci poszukują informacji w internecie i korzystają z nowoczesnych technologii w codziennym życiu. Dlatego też, zależy nam na odsyłaniu ich na stronę www.szczepieniadlapodrozujacych.pl, gdzie znajdą wszelkie interesujące ich treści i wydrukują sobie we własnym zakresie preferowaną zawartość. Takie rozwiązanie jest nie tylko efektywne kosztowo, ale również ekologiczne" - informuje Wojciech Sobczak-Wojeński z biura organizacyjnego programu. "W II edycji programu nie prowadzimy naboru nowych biur. Chcemy dać szansę na promocję wszystkich dotychczasowym 360 partnerom, którzy w obecnym sezonie wakacyjnym stanowią wyznacznik dla reszty branży" - dodaje.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami