TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-04-30 - Euro dobrą okazją do promocji

Polskie miasta - gospodarze czerwcowych mistrzostw chcą pokazać się z jak najlepszej strony. Jednym z elementów promocji są spoty i klipy reklamowe pokazywane w telewizji i internecie.

reklama


Miasto Warszawa wydało około 500 tys. zł na przygotowanie spotu. Na filmie widzimy kobietę i mężczyznę, ścigających się po ulicach stolicy, z widowiskowymi akrobacjami. W tle widać najbardziej popularne miejsca. W grudniu 2011 roku klip stał się hitem internautów, którzy krytykowali pomysł, scenariusz, a także wykonanie samego filmu. Znaleźli w nim także wpadki np. rzymska "IIII" zamiast "IV" na zegarze. Spot ma 3 wersje: 180-, 60- i 30-sekundową. W telewizji pokazywany jest najkrótszy.

Poznań także przygotował klip, który zajął trzecie miejsce w kategorii "Spoty TV" na berlińskim festiwalu Golden Citygate. Film skierowany jest do 5 krajów, które zakwalifikowały się do Mistrzostw Europy jeszcze przed zakończeniem eliminacji - Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemiec, Hiszpanii i Włoch. Spot trwa 30 sek. Widzimy w nim mieszkańców miasta, którzy gratulują awansu fanom drużyn piłkarskich, wymienionych krajów.

Klip o Wrocławiu pokazuje charakterystyczne miejsca w mieście m. in. Odrę, Most Rędziński, Rynek, fontanny i stadion z dynamiczną muzyką w tle.

Gdańsk przygotował natomiast dwa spoty. Jeden pokazywany jest tylko w internecie. W tym filmie były piłkarz Zbigniew Boniek zaprasza kibiców i turystów do odwiedzenia miasta. Drugi klip w języku angielskim reklamuje stolicę Pomorza hasłem "Touch the freedom", czyli "Dotknij wolności". Gdańsk reklamuje się również w telewizjach BBC, Eurosport i CNN.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com