TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-28 - Funclub radzi: Zostaw mamę...

1 marca 2012 r. pod hasłem "Zostaw mamę" rusza nowa ogólnopolska produktowa kampania reklamowa Biura Podróży Funclub. Celem działań jest nie tylko sprzedaż imprez z oferty letnich obozów zagranicznych, ale również umocnienie pozycji na rynku turystyki młodzieżowej.

reklama


Na potrzeby akcji przygotowano 15-sekundowy spot reklamowy dla marki obozy młodzieżowe, które wyemitowane zostaną w muzycznych stacjach telewizyjnych: MTV i VIVA. Autorem zdjęć jest Bartosz Pussak, a w podkładzie muzycznym wykorzystana została linia melodyczna przygotowana przez Matheo, właściwie Mateusza Schmidt’a - polskiego rapera i producenta muzycznego. Materiał przygotowany został w stylistyce pierwszego pocałunku. Przekaz kieruje uwagę na letnie wyjazdy młodzieżowe i odsyła na stronę internetową obozymlodziezowe.pl.

Dodatkowo, kampanię wspierać będą tzw. skrzydełka reklamowe, które pojawiać się będą przed blokiem reklamowym. Dopełnieniem kampanii będzie konkurs, który ruszy już 19 marca i trwać będzie przez kolejne 4 tygodnie. Nagrodą w konkursie będą m.in. obozy młodzieżowe organizowane przez Biuro Podróży Funclub.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania związane ze współpracą z siecią agencyjną touroperatora, aktywność public relations oraz promocja obozów młodzieżowych w prasie i Internecie. Wszystkie kreacje oparte są na motywie ostatnio bardzo popularnych wśród
nastolatków lolspeak’ów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com