TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-07-05 - Bilet do Paryża? Bułka z masłem!

BillBird S.A. - właściciel sieci płatności VIA - Moje Rachunki - wspólnie z portalem Autokary24.pl przygotowali usługę, która, według nich, ma szansę zrewolucjonizować sposób rezerwacji i zakupów biletów na międzynarodowe i krajowe przewozy autokarowe.

reklama


Od 1 lipca można zapłacić za podróż w jednym z ponad 5 tysięcy sklepów na terenie całej Polski. Oferowane są setki tras z gwarancją najniższej ceny na rynku. W dodatku za tę usługę nie zapłacimy ani grosza prowizji.

Jak działa nowa usługa? Pod numerem Infolinii: +48 (22) 1 22 88 44 składamy zamówienie na wybrany kurs. Kilka minut później otrzymujemy smsem numer transakcji, który należy podać w punkcie sprzedaży. Kasjer w sklepie wpisuje podany numer do terminala i dokonuje autoryzacji. Po uiszczeniu opłaty za bilet otrzymamy wydrukowane potwierdzenie zapłaty, a bilet będzie czekał na nas w autokarze. Dzięki usłudze nie musimy dodatkowo logować się na stronach banku, czekać na realizację przelewu czy drukować biletów, co w wielu przypadkach jest zwyczajnie niemożliwe. Nie będzie też problemu z miejscem - po otrzymaniu smsem numeru rezerwacji z portalu Autokary24.pl mamy gwarancję, że w autobusie czeka na nas wolny fotel.

- Cieszymy się, że po udanych testach do systemu VIA™ - Moje Rachunki wprowadzamy kolejny interesujący produkt. Wykorzystaliśmy dziesięcioletnie doświadczenie w obsłudze płatności domowych rachunków i stworzoną przez nas ogólnopolską sieć terminalową. Usługa umożliwi każdemu, kto ma w planach podróż autokarem, dokonanie wygodnie i blisko domu opłaty za przejazd, bez zbędnych formalności. Co więcej, zapłacimy wyłącznie cenę biletu, ponieważ transakcje realizowane są bez prowizji. Jestem przekonana, że dla wielu osób to będzie bardzo atrakcyjne rozwiązanie - mówi Małgorzata Strzelec, Product Manager z BillBird S.A.

Partner strategiczny przedsięwzięcia, portal Autokary24.pl, prowadzi sprzedaż biletów na podstawie umów z 75 przewoźnikami autokarowymi realizującymi przewozy międzynarodowe i obsługującymi popularne krajowe trasy. Z każdym przewoźnikiem utrzymywana jest całodobowa łączność on-line, co gwarantuje błyskawiczną obsługę rezerwacji.

Nowa usługa to odpowiedź m.in. na sugestie płynące od klientów Portalu Autokary24.pl:
- Otrzymywaliśmy sygnały, że są podróżni, którzy nie mogą lub nie chcą płacić za bilety za pośrednictwem Internetu. Dzięki sieci VIA™ - Moje Rachunki nasi klienci zyskali możliwość zapłacenia za przejazd gotówką w tysiącach punktów na terenie całej Polski. W kontekście wakacji to z pewnością duże udogodnienie. Teraz można rezerwować bilety na naszym portalu na przykład korzystając ze smartfona, a płacić w lokalnym sklepie, choćby kupując prowiant na podróż. W dodatku tanio, gwarantujemy najniższe ceny na rynku i zwrócimy różnicę każdemu, kto znajdzie lepszą od naszej ofertę - mówi Łukasz Łysik, Dyrektor Marketingu z Autokary24.pl.

Nowa usługa oferowana jest w wybranych placówkach sieci Społem, Lewiatan, E. Leclerc, Avans, Euro-Sklep i w setkach sklepów lokalnych oraz osiedlowych oznaczonych logotypem Autokary24.pl.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com