TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pomysł urzędników, by reklamować Małopolskę poprzez linie lotnicze jest coraz bardziej realny, przynajmniej finansowo. Nie 3 a 13 mln złotych na nowa kampanię chcą przeznaczyć władze województwa. Początkowo ustalono, że miasto przeznaczy na ten cel 1 mln sł, a województwo 2 mln zł. Zaangażowanie w projekt deklaruje Izba Przemysłowo-Handlowa.
reklama
Samorząd Małopolski postanowił w ten sposób wykorzystać uruchomienie bazy Ryanair w Kraków Airport. Pisaliśmy o tym w artykule: Ryanair wypromuje Małopolskę?
Zgodnie z prawem, przed uruchomieniem kampanii musi odbyć się przetarg na promocję regionu poprzez linie lotnicze. Największe szanse ma Ryanair, z uwagi na bogatą ofertę połączeń z podkrakowskich Balic.
Działania promocyjne obejmą reklamę w czasopiśmie pokładowym przewoźnika, na jego stronie internetowej, wewnątrz i na zewnątrz samolotu - mówi Elżbieta Kantor, szefowa departamentu promocji i turystyki w urzędzie marszałkowskim.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami