TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-06-03 - Powstaje portal dla klientów biur

Rozpoczął działalność portal służący wiedzą i pomocą dla klientów biur podróży: www.podrozujzglowa.pl. Twórcy portalu zapewniają, że odpowiedzi na wszelkie pytania związane z wyjazdem, będą udzielane klientom bezpłatnie, w ciągu 48 godzin.

reklama


"Zakup wycieczki to wydatek kilku tysięcy złotych. Dla wielu osób, czy rodzin są to oszczędności gromadzone przez cały rok, albo wręcz oszczędności życia. Tymczasem, klienci biur podróży mają bardzo mglistą wiedzę na temat swoich praw konsumenckich. Świata nie zbawimy, ale pomóc możemy i chcemy służąc konkretnymi poradami" - mówi pomysłodawczyni i założycielka portalu Maria Gajewska. Na portalu, klienci biur podróży znajdą odpowiedzi na podstawowe pytania:



Odpowiedzi na wszystkie powyższe i pozostałe pytania zgrupowane są na portalu w trzech głównych "boxach": "PRZED WYJAZDEM", "W TRAKCIE" i "PO POWROCIE". Ponadto, klienci biur podróży mogą zadawać indywidualne pytania, na które udzielona zostanie im odpowiedź najpóźniej w ciągu 48 godzin (MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z WYJAZDEM? NAPISZ DO NAS - CHĘTNIE ODPOWIEMY).

"Stworzyliśmy to miejsce, bo bardzo często Polacy czują się bezradni w sytuacjach konfliktu z tour-operatorem. Co zrobić na przykład, kiedy dzień przed wylotem na urlop dostajemy telefon, że będziemy zakwaterowani w innym hotelu i to o niższym standardzie? Nie mamy nic do biur podróży, ale jeśli ktoś płaci za wycieczkę niemałe pieniądze, to warto, by poznał swoje prawa" - uważa twórczyni portalu.

Podrozujzglowa.pl to również blogosfera. Swoje konkretne porady dla turystów zamieszczają na portalu: sprzedawca wycieczek, rezydent oraz organizator wyjazdów. Portal informuje też, w jakich miesiącach najlepiej jechać na wypoczynek do krajów spoza Europy. Ma służyć również wymianie informacji, gdzie w Polsce miło i ciekawie spędzi czas np. rodzina z dziećmi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com