TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Codacons, włoska organizacja obrony konsumentów, zażądała odszkodowania dla pasażerów samolotu, lecącego z Katanii do Mediolanu, w którym panował ogłuszający hałas. Jej zdaniem podróżnym należy się rekompensata za stres i strach, jaki przeżyli na pokładzie.
reklama
W środę na pokładzie samolotu linii Wind Jet, około 15-20 minut po starcie, zapanował przerażający hałas. Według relacji pasażerów lecących feralną maszyną, był on tak duży, iż osoby siedzące w pobliżu przednich drzwi, miejsca skąd wydobywał się ów huk, nie mogli ze sobą rozmawiać.
W związku z problemem, który według załogi, dotyczył szczelności drzwi, samolot musiał lądować awaryjnie w Rzymie, skąd przerażeni pasażerowi polecieli do Mediolanu inną maszyną.
Po zdarzeniu zawiadomili oni organizację Codacons, która w ich imieniu wystąpiła o odszkodowanie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami