TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-03-25 - Hilton wprowadził na rynek nową markę

Na rynek hotelowy weszła nowa marka hoteli średniego segmentu przeznaczonych dla dłuższych pobytów. Home2 Suites by Hilton została wprowadzona przez Hilton Worldwide.

reklama


Pierwszy hotel otwarto w Fayetteville w Północnej Karolinie. W tym roku ma zostać otwartych jeszcze 6 obiektów: m.in. w San Antonio, Baltimore i Salt Like City. W 2014 roku amerykański rynek hotelowy ma mieć około 100 Home2 Suites by Hilton.

Każdy hotel tej marki będzie miał publiczną przestrzeń o pow. ok 400 mkw. pod nazwą Oaza. Będą to wspólne i indywidualne strefy pracy, dostęp do bezprzewodowego internetu, telewizja i strefa śniadaniowa. W Oazie goście mogą zapoznać się z innymi gośćmi co jest normalnym zjawiskiem społecznym przy dłuższym pobycie. Każdy pokój w Home2 Suites oferuje wyposażoną kuchnię z lodówką, zmywarką, mikrofalówką i ekspresem do kawy oraz elastyczną przestrzeni pracy, łączącą się ze strefą dzienną i sypialną. Każdy obiekt ma wspólne pralnie i fitness room, basen solny oraz patio z grillami.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com