TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na rynek hotelowy weszła nowa marka hoteli średniego segmentu przeznaczonych dla dłuższych pobytów. Home2 Suites by Hilton została wprowadzona przez Hilton Worldwide.
reklama
Pierwszy hotel otwarto w Fayetteville w Północnej Karolinie. W tym roku ma zostać otwartych jeszcze 6 obiektów: m.in. w San Antonio, Baltimore i Salt Like City. W 2014 roku amerykański rynek hotelowy ma mieć około 100 Home2 Suites by Hilton.
Każdy hotel tej marki będzie miał publiczną przestrzeń o pow. ok 400 mkw. pod nazwą Oaza. Będą to wspólne i indywidualne strefy pracy, dostęp do bezprzewodowego internetu, telewizja i strefa śniadaniowa. W Oazie goście mogą zapoznać się z innymi gośćmi co jest normalnym zjawiskiem społecznym przy dłuższym pobycie. Każdy pokój w Home2 Suites oferuje wyposażoną kuchnię z lodówką, zmywarką, mikrofalówką i ekspresem do kawy oraz elastyczną przestrzeni pracy, łączącą się ze strefą dzienną i sypialną. Każdy obiekt ma wspólne pralnie i fitness room, basen solny oraz patio z grillami.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami