TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Chwilę zdenerwowania przeżyli pasażerowie chcący skorzystać z internetowego systemu sprzedaży biletów PKP.
reklama
Okazało się, że dzisiaj z powodu awarii łącz pasażerowie nie mogli kupić, wydrukować biletu ani pobrać go z systemu w celu okazania go konduktorowi. Przedstawiciele PKP Intercity zapewnili jednak, że usterka została już usunięta, a pasażerowie mający problem z elektronicznym biletem mogli bez problemu wejść do pociągu.
"Jak zwykle zawiódł brak informacji ze strony PKP. Konduktorzy nie byli pewni co mają zrobić, a ja nie chciałam ryzykować potężnej kary za brak biletu w Pendolino. Dlatego kupiłam w kasie na dworcu drugi bilet." - powiedziała jedna z pasażerek.
Okazało się, że wystarczyło tylko okazać dowód tożsamości i na podstawie danych konduktor był w stanie sprawdzić, że bilet został wykupiony.
Natomiast wszyscy, którzy chcieli wykupić bilety przez internet byli zmuszeni dokonać zakupu w tradycyjnych kasach na dworcach kolejowych.
System rezerwacyjny działa już bez problemu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami