TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-29 - Neckermann - zobaczymy na Youtube

Biuro Podróży Neckermann rozpoczęło realizację działań reklamowych, których celem jest promocja i wsparcie sprzedaży oferty Zima 2012/2013. Kampania realizowana będzie w prasie, internecie oraz na antenie Radia RMF MAXXX.

reklama


- Poprzez aktywność reklamową chcemy ukazać przede wszystkim różnorodność naszej zimowej oferty i jej benefity. Zima z Neckermannem to zarówno wyjazdy narciarskie na najlepsze stoki Europy np. do Austrii czy Włoch, jak i bogata oferta wypoczynku w słonecznych regionach świata takich jak np. Wyspy Kanaryjskie, Egipt, Maroko, Dominikana czy Meksyk - tłumaczy Rafał Grunwald, Dyrektor Marketingu w Neckermann Polska.

Spoty reklamowe będą emitowane w Radiu RMF MAXXX przez ponad trzy tygodnie, do 18 listopada br. Istotnym elementem aktywności marketingowej będzie konkurs "Ciepło-zimno" prowadzony na antenie tego radia, w którym słuchacze będą mogli wygrać wycieczkę z Neckermannem i drobne upominki.

Reklamy oferty Neckermanna pojawią się także w prasie - m.in.: w listopadowym wydaniu magazynu Podróże oraz dodatku do Gazety Wyborczej "Jedziemy na zimowe wakacje". Wsparciem kampanii radiowej będą działania online prowadzone w kilku kanałach: newslettery, kampania w Google i na Facebooku. Powstała także reklama video, którą będzie można zobaczyć m.in. na Youtube.

Kampania rozpoczęła się 27 października i potrwa do końca listopada. Za zaplanowanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com