TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Janney Capital Markets opublikował raport, w którym poinformowano, iż franczyzobiorcy McDonald's są coraz większymi pesymistami.
reklama
Szefowie lokali nie wyrażają się pozytywnie o zmianach, które są wprowadzane w sieci. Chodzi tu między innymi o błędy marketingowe, zbyt dużą ilość tymczasowych ofert oraz zmian wprowadzanych w menu. Wszystko to przyczynia się zmniejszenia optymizmu wśród zarządzających, którzy widzą dla siebie coraz mniejsze perspektywy.
Podczas badań do raportu franczyzobiorcy wypowiadali się na temat swojej działalności oraz przyszłości jaką widzą. Zdecydowana większość ankietowanych wypowiedziała się pesymistycznie - są to najgorsze wyniki ankiety, od momentu prowadzenia tego typu badań, czyli od 2003 roku.
W ciągu ostatnich miesięcy poziom sprzedaży w lokalach McDonald's spadł o ponad 2%.
Jednak według franczyzobiorców w Polsce, sieć ma się dobrze. "Liczba restauracji rośnie, mamy dobrą strategię rozwoju. Chcemy zwiększać udział licencjobiorców w zarządzaniu restauracjami. Szukamy więc utalentowanych przedsiębiorców, którzy są gotowi zainwestować w długoterminową współpracę, rozwijać się wraz z nami, zarabiać i wnosić wartościowy wkład do całego systemu" - powiedział Krzysztof Stępień, franchising supervisor McDonald's Polska.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami