TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-10-07 - Polskie Linie Lotnicze LOT reklamują się w Londynie

LOT stawia na oryginalną kampanię reklamową, którą postanowił zorganizować… na ulicach Londynu.

reklama


Dwadzieścia londyńskich taksówek należących do sieci Black Cabs, które dowożą pasażerów na lotnisko Londyn Heathrow, kursując po prestiżowej dzielnicy City i w centrum Londynu, promuje klasę biznes oraz połączenia z Warszawą.

Czarne taksówki zyskały na czas kampanii nowy image. Na tle niebieskiego nieba widnieje hasło reklamujące połączenia do Warszawy, a także podróże w klasie biznes na pokładach maszyn PLL LOT.

Reklama Polskich Linii Lotniczych jest widoczna na zewnątrz oraz w środku taksówki. Rachunki wręczane pasażerom przez kierowców posiadają nadruk reklamujący LOT.

Londyńska korporacja Black Cabs trudni się dowożeniem pasażerów do portów lotniczych w Wielkiej Brytanii. Usługi Black Cabs mają na celu maksymalnie ułatwić oraz uprzyjemnić podróż przez niespokojne londyńskie lotniska. Możemy zamówić odebranie nas z konkretnego terminala portu lotniczego, jeśli istotny jest dla nas szybki czas dotarcia bezpośrednio do taksówki oraz do centrum miasta. Dla tych, którzy znaleźli się w sytuacji ekstremalnej i muszą dotrzeć do lotniska w ekspresowym tempie stworzono specjalną gorącą linię telefoniczną.

Kierowcy Black Cabs posiadają aktualne informacje o opóźnieniach oraz odwołanych rejsach.

Jak powiedział Igor Pruski, kierownik Działu Reklamy i Promocji PLL LOT, decyzja dotycząca realizacji kampanii z Black Cabs wynikła z dużych możliwości, jakie daje umieszczenie reklamy w tak specyficznym środku transportu. W ten sposób można wyeliminować szum informacyjny, zaś do potencjalnego klienta dociera jasny przekaz bezpośrednio powiązany z usługą, z której korzysta w drodze na lotnisko, wsiadając do Black Cab. Nie ma raczej szybszego i łatwiejszego sposobu dotarcia do targetu.

Kampania we współpracy z taksówkami Black Cabs obejmuje 20 pojazdów. Potrwa do 31 marca przyszłego roku. To już kolejna niestandardowa kampania marketingowa LOT-u realizowana w tym roku.

Londyńska kampania nie jest jedyną podobną akcją LOT. Niedawno po centrum Warszawy jeździła specjalna limuzyna Lincoln, która została "przerobiona" na samolot PLL LOT. Na dachu została zamontowana miniatura statecznika (ogonu) samolotu.

Ponieważ taksówki Black Cabs to popularny środek komunikacji wśród pasażerów jadących na lotnisko Heathrow, to szacuje się, że kampania może odnieść bardzo pozytywne skutki. Przewoźnikowi zależy na przyciągnięciu nowych pasażerów na trasie Londyn - Warszawa, a także na zachęceniu ich do podróży w klasie biznes, w której LOT może się poszczycić wysokim standardem usług.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com