TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-05-16 - Wystartuje nowa kampania promująca Polskę

Od początku czerwca w zagranicznych stacjach telewizyjnych zacznie być emitowany spot promujący Polskę. Przewidywana kampania wizerunkowa zakłada również promocję w mediach społecznościowych.

reklama


Spot promujący Polskę będzie emitowany w stacjach: BBC, CNN, SkyNews i Eurosport. Jak podaje MSZ wyboru stacji dokonano za rekomendacją międzyresortowej komisji konkursowej. Wykonawcą spotu została agencja Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o.o.

Zdaniem resortu spraw zagranicznych głównym celem kampanii będzie przybliżenie Europejczykom przemian cywilizacyjnych, jakie zaszły w Polsce po 1989 r.

Promocja i emisja spotu w mediach zagranicznych mają kosztować ok. 8,4 mln zł. Jak podaje ministerstwo kampania będzie sfinansowana ze środków unijnych. Wartość działań PR w mediach społecznościowych jest oceniana na ok. 2 mln zł plus VAT.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com