TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-10-10 - Konkurs dla agentów Best Reisen Group

Agenci współpracujący z Best Reisen Group mają szansę zdobyć bilety do Dubaju za złotówkę, za sprawą akcji promującej sprzedaż imprez turystycznych do Zjednoczonych Emiratów Arabskich organizowanych przez touroperatora, skierowanej do biur podróży z całego kraju. W konkursie przewidziano osiem nagród.

reklama


W ramach akcji zatytułowanej "Bilety do Dubaju za 1 zł" dostępne będą aż cztery bilety w cenie 1 zł do zrealizowania na trasie Warszawa-Dubaj-Warszawa. Miejsca od pierwszego do trzeciego będą uzupełnione o jedną z atrakcji obejmujących wjazd na najwyższy budynek świata Burj Khalifa, zwiedzanie Dubaju w ramach wycieczki City Tour lub wieczór spędzony na pokładzie tradycyjnej łodzi arabskiej, tzw. Dhow Cruise. Nagrody za miejsca od piątego do ósmego mają charakter niespodzianek.

By uzyskać szansÄ™ na wykupienie jednego z tych czterech, praktycznie darmowych biletów, należy wykazać siÄ™ sprzedażą ofert do Zjednoczonych Emiratów Arabskich organizowanych przez Best Reisen Group. Akcja jest ograniczona czasowo i trwa od 9 października do 31 grudnia br. "Jestem przekonana, że dogÅ‚Ä™bna znajomość oferty pomaga w pracy specjalisty ds. turystyki. Dlatego agentom  najbardziej zaangażowanym w sprzedaż kierunków egzotycznych stwarzamy  możliwość  poznania tych miejsc w bardzo atrakcyjnych cenach" - mówi Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group. "WierzÄ™, że konkurs  przyniesie optymalne efekty zarówno dla zwyciÄ™zców, jak i dla nas, jako organizatora. Laureatom zapewnimy niezapomniane wakacje, które jednoczeÅ›nie bÄ™dÄ… ważnym doÅ›wiadczeniem przydatnym w pracy" - dodaje.

Akcja "Bilety do Dubaju za 1 zł" to jeden z elementów szerszego programu promującego ofertę do krajów egzotycznych skierowanego do biur agencyjnych. O jego szczegółach biura agencyjne będą informowane na bieżąco.

W bieżącym roku Best Reisen Group zanotowało 250-procentowy wzrost liczby klientów podróżujących do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i to jeszcze przed rozpoczęciem właściwego sezonu sprzedażowego oraz wyjazdowego w ten region świata. Latem popularnością cieszył się nie tylko Dubaj, ale także inne emiraty, takie jak Fujarah czy Ras Al Khaimah.

W sezonie letnim br. Best Reisen Group zanotowało wzrost liczby klientów o 62 proc., przy czym największa zmiana dotyczyła Turcji, Tunezji oraz wspomnianych Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wartość sprzedaży imprez realizowanych w sezonie letnim 2014 była natomiast wyższa o 45 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com