TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-05 - Funclub zadowolony z wyników

Pierwsze miesiące nowego roku organizatorom turystyki oraz sprzedawcom nie kojarzą się ze złotymi żniwami. Jednak tym razem wczesne przyjście wiosny jest zauważalne nie tylko za oknem, ale również w branży turystycznej. Biuro podróży Funclub zanotowało w porównaniu z poprzednim rokiem ponad 40% wzrost sprzedaży.

reklama


Piotr Sućko, Prezes Zarządu Biura Podróży Funclub jest zadowolony z obecnych osiągnięć firmy. "Oczywiście z zadowoleniem obserwujemy wyniki sprzedaży, ale również nie osiadamy na laurach. Cieszy nas niesłabnąca popularność m. in. takich kierunków jak Bułgaria, Hiszpania czy Grecja, które są naszymi flagowymi destynacjami, ale wprowadzenie nowości takich jak Albania, która stała się absolutnych bestsellerem na pewno miało wpływ na nasze doskonałe rezultaty. Rozwijamy ofertę w różnych aspektach w sposób, który zadowoli naszych stałych klientów i pozwoli zdobyć nowych." - dodał.

Należy również zwrócić uwagę na ogromną popularność wyjazdów weekendowych, które pokazały, że autokarem można w bardzo komfortowych warunkach organizować tzw. city breaki, które nie wymagają od uczestników planowania urlopu i były zwykle kojarzone z tanimi liniami lotniczymi. Terminy wyjazdów są związane z unikatowymi wydarzeniami charakterystycznymi dla poszczególnych miejsc. Niezaprzeczalnym hitem stały się wileńskie Kaziuki, które wprowadzone do oferty Funclubu jako nowość cieszyły się dużą popularnością wśród klientów.

Dużo klientów decyduje się na zakup autokarowych obozów młodzieżowych dla swoich podopiecznych. "Prawdziwe zainteresowanie imprezami młodzieżowymi rozpoczyna się właśnie w lutym i marcu. Dlatego możemy powiedzieć, że mamy naprawdę rewelacyjny start. Dynamika sprzedaży powinna się utrzymać również ze względu na to, że przygotowujemy wiele niespodzianek dla naszych młodych turystów. Mamy oczy szeroko otwarte i staramy się wyczuwać trendy, a następnie wykorzystywać je przy organizacji naszych imprez. Zapraszamy blogerów, gwiazdy oraz zawsze dbamy o kreatywnych opiekunów i animatorów." - skomentowała Joanna Wrzesińska, manager marki Obozy Młodzieżowe.

Oprócz utrzymania odpowiedniego poziomu sprzedaży poprzez stosowanie licznych promocji, biuro podróży inwestuje również w najnowocześniejsze autokary, które są znakiem firmowym poznańskiego touroperatora. Inwestycje te mają na celu zapewnienie klientom komfortowej podróży. Autokary Funclubu mają między innymi zwiększone odstępy między fotelami co daje więcej przestrzeni dla nóg. W nadchodzącym sezonie turyści będą mogli podróżować flotą wzbogaconą o dwa nowe, piętrowe autokary marki Setra - Royal Class.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com