TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W przyszłym tygodniu startuje wizerunkowa kampania reklamowa polskiego przewoźnika. Akcję pod hasłem "LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość" przygotowały firmy DDB Warszawa i Universal McCann.
reklama
Kampania multimedialna ma na celu odświeżenie wizerunku marki i ukazanie linii jako światowej klasy przewoźnika dumnego z polskich korzeni.
W spocie będzie prezentowany przelot Boeinga 787 Dreamlinera z Warszawy. Na jego skrzydłach odbijają się symbole miast, do których lata PLL LOT.
W reklamach pojawia się slogan "LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość", który jest nowym hasłem PLL LOT. Kampania ma podkreślać nowoczesne rozwiązania (m.in. serwis kelnerski czy nowy etno motyw grafiki) wprowadzone niedawno przez LOT oraz młody wiek jego floty samolotowej.
Reklamy ukażą się w telewizji, prasie, w internecie oraz w kinach na terenie całej Polski. Akcja potrwa do 30 czerwca.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami