TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-21 - Wizz Air w sprawie zaginionych bagaży

Wizz Air postanowił odnieść się do incydentu z zagubieniem bagażu swoich pasażerów na rzymskim lotnisku Ciampino.

reklama


O incydencie pisaliśmy w aktualności WizzAir zgubił bagaże polskich podróżnych.

W związku z zaistniałą sytuacją przewoźnik wystosował oficjalny komunikat. "Wizz Air potwierdza, że obsługa naziemna Lotniska Rzym Ciampino, nie dostarczyła do samolotu bagaży pasażerów lecących 13 października 2013 r. z Rzymu do Gdańska. Linia przeprosiła podróżnych za zaistniałe niedogodności. Wszystkie bagaże zostały bezpłatnie przekazane właścicielom do ich domów. Wizz Air jest w trakcie wyjaśniania tego incydentu z firmą, dostarczającą usługi handlingowe na rzymskim lotnisku, która odpowiedzialna jest za zaistniałą sytuację. Zobowiązał ją do tego, aby w przyszłości postępowała zgodnie z procedurami i standardami Wizz Air". - można przeczytać w informacji prasowej.

Na całym świecie zagubieniu ulega około 40 mln sztuk bagażu. " Wynika to z tego, że czasem skaner źle zeskanuje bagaż i może on trafić do innego luku bagażowego. Może być też za mało czasu, żeby załadować ten bagaż, szczególnie w trakcie przesiadki z jednego samolotu na drugi" - tłumaczy rzecznik portu lotniczego w Katowicach Cezary Orzech. Podkreśla, że do zaginięć dochodzi na każdym lotnisku. Warto zatem najpotrzebniejsze rzeczy zabrać do bagażu podręcznego.

Wedle statystyk, do pasażerów wraca 99,9 proc. zagubionych bagażów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com