TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wizz Air postanowił odnieść się do incydentu z zagubieniem bagażu swoich pasażerów na rzymskim lotnisku Ciampino.
reklama
O incydencie pisaliśmy w aktualności WizzAir zgubił bagaże polskich podróżnych.
W związku z zaistniałą sytuacją przewoźnik wystosował oficjalny komunikat. "Wizz Air potwierdza, że obsługa naziemna Lotniska Rzym Ciampino, nie dostarczyła do samolotu bagaży pasażerów lecących 13 października 2013 r. z Rzymu do Gdańska. Linia przeprosiła podróżnych za zaistniałe niedogodności. Wszystkie bagaże zostały bezpłatnie przekazane właścicielom do ich domów. Wizz Air jest w trakcie wyjaśniania tego incydentu z firmą, dostarczającą usługi handlingowe na rzymskim lotnisku, która odpowiedzialna jest za zaistniałą sytuację. Zobowiązał ją do tego, aby w przyszłości postępowała zgodnie z procedurami i standardami Wizz Air". - można przeczytać w informacji prasowej.
Na całym świecie zagubieniu ulega około 40 mln sztuk bagażu. " Wynika to z tego, że czasem skaner źle zeskanuje bagaż i może on trafić do innego luku bagażowego. Może być też za mało czasu, żeby załadować ten bagaż, szczególnie w trakcie przesiadki z jednego samolotu na drugi" - tłumaczy rzecznik portu lotniczego w Katowicach Cezary Orzech. Podkreśla, że do zaginięć dochodzi na każdym lotnisku. Warto zatem najpotrzebniejsze rzeczy zabrać do bagażu podręcznego.
Wedle statystyk, do pasażerów wraca 99,9 proc. zagubionych bagażów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami