TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-10-06 - Hotelu Bryza kusi tylko dźwiękiem

Internet Media Services podpisała trzyletnią umowę na świadczenie usług audio - wizualnych w Hotelu Bryza Resort & SPA w Juracie. Firma zatroszczy się o kojące zmysły doznania dźwiękowe i AV towarzyszące gościom w hotelu.

reklama


Marketing sensoryczny, który zostanie zastosowany w przypadku Hotelu Bryza Resort & SPA niestety tylko jako audio i audio-wideo, polega na odpowiednim pobudzaniu zmysłów klientów, co ma na celu wywołanie założonych wcześniej skojarzeń i reakcji, które wpływają na podniesienie świadomości marki na głębszym, emocjonalnym poziomie.

Dla wzmocnienia atmosfery do wypoczynku i relaksu Konsultanci Muzyczni IMS zaprojektowali dla gości hotelu specjalne kompozycje dźwiękowe. Lekkie brzmienia emitowane będą za pomocą systemów audio zainstalowanych w kilku strefach hotelu, a w sali fitness również teledyski, które umilają ćwiczenia fizyczne.

Marketing sensoryczny sprawia, iż konsumenci łatwiej zapamiętują daną markę i częściej do niej wracają. Jednak działania z jego zakresu zmysłów powinny być możliwe pełne, w szczególności obejmujące: słuch, wzrok, zapach, smak i dotyk. Muzyka jest najłatwiejszym i najtańszym w wdrożeniu składnikiem tego zestawienia i jak wynika z badań, które ostatnio zostały przeprowadzone przez TNC OBOP umiejętnie dopasowana muzyka tła znacząco zwiększa przychody firm. Jej wyłączenie w hotelu, klubie fitness lub SPA, mogłoby spowodować utratę 10-15% klientów, a ponad 20% osób rozważałoby rezygnację z usług w miejscu pozbawionym doznań muzycznych.

Jednakże samo skupienie się na muzyce właściwie nie pozwala mówić o spójnej koncepcji marketingu sensorycznego. Bowiem doznania płynące do naszego gościa powinny być spójne - miła muzyka na niewiele pomoże, jeśli nie wspomożemy jej zapachem, a także wzrokiem i dotykiem. Szczególnie pierwsze wrażenie jest ważne - zarówno na recepcji, jak i podczas pierwszego wejścia do pokoju. Zharmonizowany wygląd, dobry zapach (bynajmniej nie z odświeżacza do powietrza) i miłe wrażenia dotykowe (właściwe materiały, miłe w dotyku podstawowe elementy jak klamki, klucze, winda) sprawią, że klient się zakocha w danym hotelu i nigdzie indziej nie będzie mu tak dobrze jak u nas.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com