TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-03-18 - LOT podpisuje umowÄ™ z Travelport

Firma Travelport podpisała z LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding.

reklama


LOT dołączył tym samym do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z technologii pozwalającej liniom lotniczym promować i sprzedawać swoje produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści.

Ponadto umowa dotyczy kilku kluczowych usÅ‚ug dodatkowych dostÄ™pnych w Travelport Smartpoint. Biura podróży podÅ‚Ä…czone do systemu Travelport mogÄ… teraz dodawać przedpÅ‚acony bagaż rejestrowany i sprzÄ™t sportowy oraz oferować swoim klientom posiÅ‚ki wyższej klasy. Wszystkie te elementy można wyszukiwać i rezerwować w ramach dotychczasowego przepÅ‚ywu pracy, co umożliwia biurom podróży lepsze informowanie klientów i wpÅ‚ywanie na ich decyzje zakupowe.

Niezmiernie cieszymy się z podpisania z LOT nowej umowy dotyczącej korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Jeszcze bardziej wzmocni to naszą dotychczasową, owocną współpracę" - powiedział Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.

"Cieszymy się, że biura podróży współpracujące z LOT mają teraz odpowiednie narzędzia pozwalające lepiej zaprezentować i wytłumaczyć klientom zalety naszych usług dodatkowych" - powiedział Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w Polskich Liniach Lotniczych LOT. "Czasami jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Jesteśmy przekonani, że grafiki i opisy wyświetlane na ekranach komputerów w biurach podróży umożliwią promowanie naszej oferty i dostosowanie jej do wymagań pasażerów. Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport to element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom biznesowym i indywidualnym większych możliwości wyboru" - dodał.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com