TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-02 - Co dominuje w sprzedaży zimy?

Od rozpoczęcia sprzedaży nowego sezonu zimowego, przyszedł czas na pierwszy słabszy tydzień ze spadkiem liczby rezerwacji o 3,5% i liczby klientów o 8,1% - tak wynika z raportu przygotowanego przez Polski Związek Organizatorów Turystyki na podstawie danych z rezerwacji dokonanych przez 3195 agentów w systemie Merlin X.

reklama


W 39 tygodniu roku autorzy raportu zauważyli natomiast wzrost sprzedaży oferty letniej. W omawianym okresie liczba rezerwacji wzrosła o 16,7%, a liczba klientów o 15,9%.

Klienci kupujący ofertę letnią wybierają głównie samolot - 96%. Liczba uczestników imprez lotniczych w 39. tygodniu wzrosła o 14,9%.

Wykres obrazuje średnią cenę rezerwacji i cenę za osobę w ofercie letniej, na 10 najlepiej sprzedających się kierunkach w 39 tygodniu roku.

Spadek sprzedaży zimy w ostatnim tygodniu dotknął wyłącznie imprezy lotnicze - liczba uczestników spadła o 18,3%, Udział imprez lotniczych w łącznej sprzedaży spadł poniżej 60%.

Spadek sprzedaży w ostatnim tygodniu dotknął wyłącznie imprezy lotnicze - liczba uczestników spadła o 18,3%. Udział imprez lotniczych w łącznej sprzedaży spadł poniżej 60%.

Lista przebojów 39-go tygodnia 2013 r. dla sezonu Zima 2013/14

Sprzedaż oferty zimowej zdominowały Wyspy Kanaryjskie.

Z raportem PZOT-u można zapoznać się poniżej


Możesz także pobrać plik: turinfo_20131002_00000000aop42y0726z4o44tor5yi30z_booking_report_39_2013.pdf



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com