TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-07-04 - Rainbow Tours oferuje pomoc klientom Sky Clubu?

Dziś Zarząd Rainbow Tours oraz spółki Bee Free Holidays podjął decyzją w sprawie pomocy dla klientów Sky Club. Decyzja ta jest następstwem ogłoszenia upadłości przez Sky Club Sp. z o.o. Obie spółki z Grupy Kapitałowej Rainbow Tours zobowiązują się do udostępnienia swojej oferty Lato 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy ze Sky Club.

reklama


Rainbow Tours oraz Bee Free poinformowały całą sieć sprzedaży o podjęciu decyzji w sprawie pomocy wszystkim klientom upadłego Sky Club. To już druga tego typu akcja zorganizowana na tak dużą skalę. Taką samą pomoc ze strony Rainbow Tours uzyskali pozbawieni możliwości wyjazdu klienci Ecco Holiday w maju bieżącego roku.

Spółki proponują swoje oferty na lato w cenach w jakich klienci zawarli umowy ze Sky Club Sp z o.o. oraz w miarę możliwości w hotelach o podobnym standardzie. Rainbow Tours oraz Bee Free zachęcają sieć sprzedaży do proponowania ich wyjazdów wszystkim tym klientom, którym anulowano wakacje oraz stracili szansę na prawdziwy urlop. Procedura przepisywania klientów wiąże się z pewnymi warunkami, takimi jak np. opłacenie rezerwacji zgodnie z warunkami uczestnictwa Rainbow Tours oraz Bee Free. Wybrane kierunki, terminy wylotu, standard hotelu oraz wyżywienia powinny być takie same lub zbliżone.

Niestety ponieważ większość klientów Sky Clubu wpłaciła już cześć lub niestety całość pieniędzy, nie wydaje się, aby ta akcja miała sens (w przeciwieństwie do akcji z Ecco Holiday, które to zwracało pieniądze za anulowane imprezy).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com