TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-03 - Wizz Air oferuje pomoc pasażerom Maleva

Wizz Air ogłosił, że dla pasażerów, których dotyczy zawieszenie działalności przez linie lotnicze Malev wprowadzi specjalny pakiet pomocy, zawierający alternatywne połączenia z/do Budapesztu.

reklama


Pasażerowie, którzy są w posiadaniu ważnego biletu elektronicznego linii Malev na podróż między 31 stycznia, a 24 marca 2012 mogą skontaktować się z biurem obsługi klienta Wizz Air +36 1 358 6565, aby skorzystać z specjalnych cen od 9900HUF (wraz z opłatami, w jedną stronę). Miejsca zależne są od dostępności, a zmiany rezerwacji można dokonać do godziny 18.00, 13 lutego 2012.

Warunki zmiany rezerwacji:
Pasażerowie muszą mieć przygotowany numer elektronicznego biletu linii Malev, aby zmienić rezerwację na swoją podróż. Pasażerowie podczas odprawy na lot Wizz Air zostaną poproszeni również o przedstawienie kopii oryginalnego elektronicznego biletu linii Malev (wraz z dokumentem podróży Wizz Air). Pasażerowie, którzy nie będą posiadali elektronicznego biletu linii Malev nie będą mogli odbyć podróży.

Dodatkowe opłaty mogą być związane z dodatkowymi usługami takimi jak opłata za bagaż, priorytet wejścia na pokład itd. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie przewoźnika.

“Jako najwiÄ™ksza linia lotnicza w Europie Åšrodkowo-Wschodniej uważamy, że ważne jest, aby pomóc pasażerom, których plany podróży zostaÅ‚y zakłócone przez ogÅ‚oszenie decyzji linii lotniczych Malev o zawieszeniu ich dziaÅ‚alnoÅ›ci. W przeszÅ‚oÅ›ci, oferowaliÅ›my podobnÄ… pomoc dla pasażerów, którzy w wyniku upadÅ‚oÅ›ci przewoźnika nie mogli odbyć lotu i nadal bÄ™dziemy pomagać. BÄ™dziemy również kontynuować nasz rozwój w caÅ‚ym regionie, gwarantujÄ…c naszym pasażerom niezawodne i najwyższej jakość warunki podróży w korzystnej cenie." - powiedziaÅ‚ György Abrán, Dyrektor Handlowy w Wizz Air



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com