TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-09 - Nowe lokale na rynku gastronomicznym

Spółka AmRest zapowiada otwarcie kolejnych lokali gastronomicznych. Pomimo symptomów spowolnienia rozwoju rynku gastronomicznego w Polsce nadal będą powstawać kolejne restauracje.

reklama


Spółka nie zwalnia tempa rozwoju i deklaruje ciągłe zwiększanie ilości posiadanych lokali. Pomimo negatywnych sygnałów, takich jak rosnący podatek VAT, wolniejszy wzrost gospodarczy i niż demograficzny, właściciele spółki pozostają optymistami. W ich odczuciu Polska jest jednym z najważniejszych rynków, gdzie ciągle opłaca się inwestować w nowe lokale.

Jedna z najbardziej rozwijających się spółek jaką jest AmRest swoją szansę widzi w rosnącej zamożności polskiego społeczeństwa. Czynnik ten ma zadecydować o ciągłym rozwoju rynku gastronomicznego. Władze spółki zdają się więc nie obawiać przesycenia rynku.

AmRest to nie jedyna spółka, która stawia na nowe lokale. Niedawno pisaliśmy o pomyśle sieci Fornetti, której działania również zmierzają do otwierania jak największej liczby obiektów Ilością obiektów chcą przebić McDonalds

W przypadku AmRest sukces ma przynieść inwestowanie globalne, zorientowane również na rynki wschodzące, jak Chiny i Rosja. W Polsce spółka posiada już 290 lokali, w tym 172 to sieć KFC. Za naszym krajem plasuje się Hiszpania ze 174 restauracjami, na trzecim miejscu są Czechy w których powstało 87 obiektów. W 2013 roku AmRest ma zainwestować łącznie blisko 400 mln zł i otworzyć nawet 100 nowych lokali.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com