TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wkrótce hotele Hyatt Hotels zostaną wyposażone w wirtualnych concierge.
reklama
Sieć poinformowała, iż zmienia standardową telewizję w interaktywne centrum i wirtualnego concierge. System udostępni telewizyjny interfejs. Goście nie wychodząc z pokoju hotelowego będą mogli wyszukiwać informacje, zarezerwować wycieczkę, drukować dokumenty, obejrzeć film z konta w serwisie streamingowym oraz zamawiać dodatkowe usługi.
Technologia jest testowana w Andaz w Nowym Jorku i hotelach Hyatt Regency w Nowym Orleanie i Denver. W ciągu 2 lat wirtualnych concierge pojawią się w 60 tysięcy pokoi w hotelach w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i na Karaibach.
- Decyzja Hyatt o zaoferowaniu gościom dostępu do takich rozwiązań technologicznych stanowi odważny krok w branży hotelowej. Apetyt konsumentów na nowe technologie w pokojach daleko wykracza poza to, co oferuje większość dostępnych na rynku hoteli - powiedział Michael Wasik, dyrektor generalny Roomlinx - firmy, która dostarcza system.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami