TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-03-14 - Chiny, a nasz produkt turystyczny

Polska rozpoczyna ekspansję na rynkach wschodnich. 12 marca ruszył projekt "Go China", którego inicjatywa ma zachęcić polskich przedsiębiorców do poszukiwań i integracji na mało jeszcze znanym rynku chińskim. Powodzenie strategii zależy głównie od aktywności polskich firm oraz zaangażowania administracji publicznej. W tym celu w projekt zaangażowano polskie Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju i Pekinie.

reklama


Głównym celem przedsięwzięcia jest przyciągnięcie do Polski większej liczby inwestorów chińskich, a tym samym zwiększenie eksportu polskich produktów na rynek wschodni. Integralnym elementem byłby rozwój współpracy polsko-chińskiej w zakresie nowych technologii.

Z punktu widzenia promocji polskiej turystyki jednym z ważniejszym działań w czasie trwania projektu będzie Roadshow polskich tour-operatorów w wybranych 3-4 chińskich miastach, kwiecień 2012 (pod uwagę brane są: Pekin-Shanghai-Chongqing-Gungzhou-Hangzhou-Chengdu-Hongkong-Taipei). Udział w targach ITB ASIA w Singapurze (3-5 październik 2012) zapewni nam rozpoznawalność i pozwoli zaprezentować nasz produkt turystyczny. Jeszcze w tym miesiącu mają odbyć się wizyty studyjne chińskich dziennikarzy w Polsce.

Krokiem milowym we współpracy ma być zwiększenie połączeń na trasie Polska-Chiny. Zapowiedziany na 28 maja inauguracyjny rejs z Warszawy do Pekinu, ma ułatwić wymianę osobową pomiędzy tymi krajami, a tym samym przyczynić się do wzrostu turystyki przyjazdowej z Chin do Polski.

Wszelkie informacje na temat polsko-chińskiej wymiany handlowej, chińskiego prawa lotniczego i gospodarczego oraz kultury biznesu można znaleźć pod specjalnym adresem kampanii GO CHINA



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com