TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-06-11 - Ecco Travel rusza ze sprzedażą egzotyki

Rusza sprzedaż nowej oferty egzotycznych wyjazdów, realizowanych pod znaną marką Ecco Travel, należącą do firmy Ecco Holiday. Na sezon 2014/2015 biuro przygotowało programy objazdowe, realizowane m. in. w Chinach, Japonii, Tajlandii, Indonezji, Indiach, Emiratach Arabskich, Meksyku i na Kubie.

reklama


Wśród nowości znaleźć można wycieczki po Filipinach, Kanadzie oraz Birmie. Pełna oferta dostępna będzie do końca czerwca na www.eccotravel.pl, którą można zobaczyć w nowej odsłonie. Inauguracji nowego sezonu towarzyszy akcja promocyjna.

"Jak zawsze w okresie letnim startujemy ze sprzedażą egzotycznej oferty zimowej. Mając tak wiele kierunków w portfolio, przede wszystkim skoncentrowaliśmy się na zwiększeniu różnorodności w programach objazdowych. Wprowadziliśmy nowe wycieczki na Madagaskarze, do Kanady i Birmy. W coraz bardziej popularnych Indiach gruntownie przebudowaliśmy niemal cały produkt. Natomiast nasze sztandarowe programy poddane zostały niewielkiemu liftingowi. Dotyczy to kluczowych imprez realizowanych w Chinach, Japonii, Tajlandii, Indonezji, Emiratach Arabskich, Meksyku i na Kubie"- mówi Katarzyna Słowińska, dyrektor operacyjny Ecco Holiday

Przedstawiciele Ecco Travel prezentują także nową odsłonę swojej strony internetowej. "Najgorsze, co może się przydarzyć, to sytuacja, w której użytkownik czuje się zagubiony i nie wie jak poruszać się po serwisie. Z tą myślą rozpoczęliśmy prace nad nową stroną eccotravel.pl, która od ponad 6 miesięcy funkcjonowała jako wersja beta. Postawiliśmy na proste, intuicyjne rozwiązania, skracające drogę dotarcia do celu. Jak pokazały analizy ruchu klienta po serwisie, najczęściej poszukiwane są oferty Last Minute i imprezy potwierdzone. Teraz dostęp do tego typu ofert możliwy jest już z poziomu strony głównej, a same oferty oznaczone są wyraźnie w sposób graficzny. Ważną informacją dla agentów jest fakt pełnej integracji nowego serwisu z systemem rezerwacyjnym MerlinX" mówi Karol Marcińczak, Dyrektor IT Ecco Holiday.

Wprowadzeniu oferty na nowy sezon towarzyszy promocja, w której kupujący otrzymają gratis gwarancję stałej ceny, pośrednictwo wizowe i ubezpieczenie KL i NNW w wariancie rozszerzonym. Stałym klientom biuro oferuje dodatkowo rabat w wysokości 10%. Promocja potrwa do 31 lipca.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com