TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Southwest Airlines i Amadeus IT Group poinformowaÅ‚y o zawarciu umowy na wdrożenie Amadeus Altéa - systemu rezerwacyjnego, który bÄ™dzie wspierać krajowe dziaÅ‚ania operacyjne przewoźnika.
reklama
Dotychczas amerykaÅ„ska linia lotnicza wykorzystywaÅ‚a rozwiÄ…zanie Amadeus Altéa do obsÅ‚ugi poÅ‚Ä…czeÅ„ miÄ™dzynarodowych. Po zakupieniu AirTran oraz uruchomieniu rejsów miÄ™dzynarodowych, Przewoźnik zastanawiaÅ‚ siÄ™ nad wprowadzeniem jednego systemu rezerwacyjnego, który obsÅ‚ugiwaÅ‚by caÅ‚e spektrum dziaÅ‚alnoÅ›ci spółki.
W ciągu najbliższych kilku lat obie spółki będą współpracować, aby przenieść wszystkie usługi przewoźnika do jednego systemu rezerwacji. Do tego czasu linia lotnicza będzie nadal korzystać z dwóch platform rezerwacyjnych aż do końca grudnia 2014 roku, kiedy to marka AirTran zniknie z portfolio przewoźnika.
"JesteÅ›my bardzo zadowoleni, że Southwest Airlines wybraÅ‚y wÅ‚aÅ›nie naszÄ… firmÄ™. To partnerstwo w dziedzinie IT bez wÄ…tpienia stanowi dla nas punkt zwrotny, dlatego czujemy siÄ™ zobowiÄ…zani do zapewnienia przewoźnikowi sprawnego i pomyÅ›lnego przejÅ›cia do jednego systemu rezerwacji. JesteÅ›my przekonani, że linie Southwest wzbogacÄ… naszÄ… globalnÄ… spoÅ‚eczność lotniczÄ… i czekamy na ich aktywne zaangażowanie i wkÅ‚ad do przyszÅ‚ego rozwoju platformy Altéa" - powiedziaÅ‚ prezes Amadeusa Luis Maroto.
Po dwóch latach pracy, w styczniu 2014 roku, linie Southwest rozpoczęły sprzedaż biletów na miÄ™dzynarodowe poÅ‚Ä…czenia z wykorzystaniem Amadeus Altéa. Pierwsze z nich zostanÄ… zrealizowane już 1 lipca 2014 roku.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami