TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
28 października Focus Hotels ruszy ze swoją nową kampanią taktyczną "Wielkie otwarcie niskich cen". Kampania taktyczna sieci startuje 28 października i potrwa do 20 listopada 2013 roku.
reklama
W głównej mierze, działania skierowane będą do klienta biznesowego. Najważniejszymi celami kampanii, będzie kierowanie ruchu na stronę źródłową marki , zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej, a także pozyskanie nowego portfolio klientów.
Jak sama nazwa kampanii wskazuje, działania skupione są na ofercie cenowej we wszystkich hotelach sieci, a sam projekt nawiązuje do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus Katowice Chorzów, które nastąpi w pierwszej połowie listopada 2013 r.
W trakcie kampanii, klienci będą mogli dokonywać rezerwacji na okres od 31.10.2013 do 28.02.2014 po preferencyjnych warunkach. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 w Szczecinie. Za dobę hotelową w Gdańsku, Łodzi oraz w nowym obiekcie Katowice Chorzów, klienci zapłacą od 99 złotych za pokój jednoosobowy.
Zasięg kampanii jest ogólnopolski, a głównym kanałem komunikacyjnym będzie Internet. Sieć Focus Hotels, położyła także duży nacisk na cross promocję w swoich obiektach oraz szeroką komunikację na stronie źródłowej marki.
"Po raz kolejny zdecydowaliśmy się pójść śladami naszego niedźwiadka, który występował w poprzednich kampaniach. Można wręcz powiedzieć, że staje się on powoli naszym Brand Hero. Zdobył zaufanie odbiorców a także uznanie internautów w prestiżowym konkursie Idea Awards. Przy okazji najnowszego konceptu kreatywnego, staraliśmy się także nawiązać do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus Katowice Chorzów" - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami