TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-11-18 - Rainbow Tours zadowolony po sezonie 2010

Rainbow Tours podsumował sezon letni 2010. Biuro podróży twierdzi, że był on udany. Również cały rok uznaje za pomyślny, wskazują na to wyniki finansowe.

reklama


Przez 9 miesięcy br. touroperator obsłużył prawie 100 tys. klientów, dla porównania w całym roku 2009 było to 96 tys. klientów. W trzech kwartałach spółka miała ponad 12% wzrost przychodów ze sprzedaży. Zysk netto za trzy kwartały to 7,7 mln zł przy przychodach rzędu 266 mln zł. Dynamika sprzedaży wzrosła o blisko 20% w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku. Największy udział w tym wzroście mają własne biura sprzedaży oraz call center. Ten kanał dystrybucji jest większy o ponad 30%.

Rainbow Tours podaje, że na dobre wyniki wpłynął sprzyjający kurs euro w odniesieniu do kursu przyjętego dość bezpiecznie w kalkulacjach cen ofert. Drugim pozytywnym czynnikiem była wysoka przedsprzedaż.

- W okresie od listopada do marca sprzedaliśmy dużo. Dzięki temu wyszliśmy obronną ręką ze sporego załamania rynku w momencie kryzysu kwietniowego po wybuchu wulkanu, powodziach i kryzysie w Grecji - komentuje Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com