TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-16 - Ryanair otwiera się na klientów biznesowych

Ryanair uruchomił nowy dział rezerwacji dla firm i grup. Na zarządcę oddziału została wybrana Lesley Kane, która wcześniej zajmowała się sprzedażą i marketingiem.

reklama


Na stronie internetowej przewoźnika znajduje się zakładka przenosząca klienta do sekcji rezerwacji grupowych. W najbliższym czasie ma tam zostać uruchomiona sekcja usług dla firm. Będzie w niej można dokonać zakupu elastycznego biletu z możliwością wprowadzenia do niego konkretnych zmian bez dodatkowych opłat. Poza tą usługą dla klientów biznesowych przewidziano inne udogodnienia takie jak rezerwacje miejsc czy pierwszeństwo wejścia na pokład. Wprowadzenie tego typu podziału przy rezerwacji biletów na stronie internetowej pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze.

"2014 rok jest bardzo ekscytującym rokiem dla wszystkich podróżujących grup i pasażerów biznesowych ponieważ Ryanair wprowadza w tym sektorze znaczące zmiany obniżające koszty podróży. Miło nam wyznaczyć Lesley Kane jako szefa działu rezerwacji dla grup i firm. Jej rozległa wiedza o sprzedaży i marketingu, w połączeniu z jej dużym doświadczeniem z okresu, kiedy sprawowała stanowisko jako szefowa Centrum Rezerwacji zapewni pomyślne wdrożenie nowych ulepszeń w usługach Ryanair." - zapewnił dyrektor generalny irlandzkich linii lotniczych, Michael O’Leary.

Według nowej szefowej działu Lesley Kane przewoźnik otrzymywał liczne prośby od organizatorów podróży o utworzenie specjalnej sekcji dla grup, która ułatwiałaby rezerwacje biletów dla szkół czy zorganizowanych wycieczek.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com