TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie lotnicze Ryanair opublikowały wyniki badań obsługi klienta, w których udział wzięło 10 000 pasażerów w 28 krach w Europie.
reklama
Z badań wynika, że 93% pasażerów ponownie poleci Ryanair, a 62% poleciało 4 (lub więcej) razy w zeszłym roku. 95% ankietowanych uważa, że Ryanair zapewnia doskonały stosunek jakości do ceny, 87% wyraża ogólne zadowolenie, a 84% potwierdza, że poleciłoby Ryanair dla znajomym.
Stephen McNamara z Ryanaira powiedział: "Ryanair przewiezie w tym roku ponad 80 milionów pasażerów, a to dzięki naszej doskonałej formule najniższych cen, braku dopłat paliwowych, największej ilości punktualnych lotów, najmniejszej ilości anulowanych lotów, najmniejszej liczbie zgubionych bagaży oraz najlepszej obsłudze klienta w Europie. Ryanair będzie nadal dostarczać najniższe ceny biletów w najwiekszej siatce połączeń Europejskich, zobowiązując się do dalszego zapewniania najlepszej obsługi klienta, co spowodowało 93% pasażerów potwierdzających, że będą latać z Ryanair ponownie. "
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami