TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-05-24 - Hotele też mają swoje czarne listy

Wspólną czarną listę niechcianych klientów, którzy na przykład nie uregulowali rachunku, czy zdewastowali pokój mają hotele w Amsterdamie.

reklama


Nazwiska problemowym gości wprowadzane są na czarną listę automatycznie, zaraz po zgłoszeniu danego wykroczenia na policji. Dla nieuczciwych klientów oznacza to jedno - inne hotele również nie będą chciały ich przyjąć. Ponad 60 amsterdamskich obiektów hotelowych wymienia ze sobą informacje za pośrednictwem zastrzeżonej strony internetowej.

Nazwiska niepożądanych gości pozostają na czarnej liście przez maksymalnie trzy lata. Aby system ostrzegania między hotelami mógł działać legalnie, odpowiednią zgodę musiała wydać Komisja ds. Ochrony Danych Osobowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com