TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Według badania DiveTop3 Kawiarnie, iCoffee może się pochwalić najlepszą obsługą klienta. Na drugiej pozycji znalazła się Costa Coffee. Trzecie miejsce zajął amerykański Starbucks, który w porównaniu do zeszłorocznego badania odnotował zdecydowany wzrost jakości obsługi - pisze " Puls Biznesu".
reklama
Badanie przeprowadziła firma Dive AdHoc pod koniec lutego br. Objęło ono w sumie 10 sieci: wyżej wymienione oraz Cafe Club, Coffee Heaven, Empik Cafe, Grycan, McCafe, Voyage Cafe oraz W biegu cafe. Działając metodą mystery shopping, badacze udawali klientów kawiarni jednocześnie poddając swojej ocenie m.in. lokal oraz zachowanie pracowników.
Według zebranych podczas badania danych, lepszą ocenę uzyskiwała infrastruktura, czystość oraz wyposażenie lokali. Obsługa oraz komunikacja między pracownikami i klientami zyskała niże noty.
Źródłem niezbyt dobrego traktowania klientów mogą być sfrustrowani pracownicy. Brak motywacji oraz niekorzystne umowy nie zapewniają pracodawcom lojalności podwładnych.
Rynek kawiarniany w Polsce wycenia się na ok. 2 mld zł. Według badań, w trakcie trzech kolejnych lat spożycie kawy poza domem wzrośnie o ponad 17 proc.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami